4978
wp-singular,portfolio_page-template,portfolio_page-template-elementor_header_footer,single,single-portfolio_page,postid-4978,wp-theme-stockholm,stockholm-core-2.3.3,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.9.1,select-theme-ver-9.13,ajax_fade,page_not_loaded,paspartu_enabled,menu-animation-line-through,,qode_grid_1500,qode_menu_,qode-mobile-logo-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-template-full-width,elementor-kit-3214

Tenk framover

Med studiesteder i Oslo og Bergen og et bredt utdanningstilbud innen blant annet kommunikasjon, markedsføring, kreativitet, teknologi og helsefag, rettet høyskolen seg mot fremtidsrettede studenter over hele landet.

I forbindelse med Høyskolen Kristianias deltakelse på utdanningsmesser og studieorienteringsturné i 2017, utviklet jeg et helhetlig visuelt uttrykk for skolens tilstedeværelse. Målet var å tydelig formidle bredden i utdanningstilbudet og styrke skolens synlighet og identitet i møte med potensielle studenter over hele landet.

Facebook post om utdanningsmesse
Facebook post om utdanningsmessen
Dette ble gjort:

Arbeidet inkluderte utforming av messestand, rollups, bannere, brosjyremateriell og giveaways – alt tilpasset skolens visuelle profil, men med fleksibilitet til bruk i ulike formater og arenaer. Jeg la vekt på å kombinere informasjonsformidling med et visuelt engasjerende uttrykk, slik at standen fungerte både som informasjonsknutepunkt og visuell magnet i travle messeområder.

 

Materialet ble brukt nasjonalt, blant annet på utdanningsmesser, skolebesøk og rekrutteringsturneer – og bidro til å løfte Høyskolen Kristianias profil overfor en ung, utdanningssøkende målgruppe.

Roll-up laget for messer og turneer
Roll-up laget for messer og turneer
Studieorienterings folder
Studieorienteringsturne folder

© Bewolar 2025

Finn meg på IG: @bewolar