Markedshøyskolen er en del av Høyskolen Campus Kristiania og tilbyr studier innen markedsføring, ledelse, salg, innovasjon og kommunikasjon. Skolen har en tydelig praksisnær profil, og kombinerer akademisk undervisning med tett kontakt med næringslivet.
Markedshøyskolen retter seg mot studenter som ønsker en relevant og karrierenær utdanning, og har i flere år vært kjent for et aktivt studentmiljø, høy gjennomføringsgrad og økende søkertall.
I forbindelse med skolens rekrutteringskampanjen, Bli med oss inn i fremtiden, i 2014 tilpasset jeg nytt kampanjemateriell i layout for flere flater. For messen designet jeg hovedvegg, roll-up, disk og sidevegger med studiemodellen og inspirerende bilder fra studiemiljøet og utvekslingsmuligheter.
Jeg hadde også ansvaret for layout og design av studiekatalogen, samt displayannonser og materiell til sosiale medier, som Facebook-faner og coverbilder.
Målet var å sikre en visuell helhet og tydelig kommunikasjon på tvers av både digitale og trykte kanaler.